MACARONS

1/24/2012 02:01:00 am

Salam semua. Rindunya nak menulis di blog yang tak seberapa ni.

Aduhai banyak perkara yang menyekat saya dari berN3.
Maklumlah nak bercuti panjang sempena TAHUN BARU CINA.
Terlalu banyak kerja di pejabat yang harus dilaksanakan. Office tutup selama seminggu. Maka semua tugasan harus dilaksanakan.

Dua tiga hari ni saya terlalu sibuk pula dengan tempahan POLKADOT. Sudah menjadi kebiasaan jika musim cuti berkunjung maka tempahan POLKADOT juga mendapat tempat. Tak kurang juga untuk BLUEBERRY CHEESE TART. Saya hanya mampu bersyukur dengan limpahan rezeki dari ALLAH swt. Tidak berkesempatan untuk upload photo. Kepada semua regular customer TQ very2 much for yr support. Hanya ALLAH swt yang membalasnya. Sekiranya terkurang rasa adalah dari kesilapan saya sendiri.

Mulanya hari ini nak tutup tempahan tapi rancangan percutian belum dpt dipenuhi maka tempahan dari Pn Haridah menutup tirai POLKADOT untuk dua hari ni dan akan menyambung tempahan pada hari Jumaat.

Bila petang menjelang saya ajak HUBBY teman ke dapur.
Hari ni keinginan nak mencuba MACARON telah sampai ke kemuncak.
Semua bahan memang dah lama dikumpul. AKHIRNYA hajatku disokong oleh HUBBY tercinta.
HUBBY kata, "Yang jom kita g dapur. I tolong U wat MACARON. U kat U nak cuba apa perlu I tolong." Ya beda bedu. TQ my HUBBY.

Jom kita lihat hasilnya. Berjaya ke tidak saya menghasilkan MACARON idaman.





 









BLUEBERRY FILING

Alhamdulilah, berjaya gak MACARON ni dihasilkan.TQ My hubby for yr support. Minta maaf sebab u kena ayak serbuk almond tu be X X. Tq Tq. TQ pada kitchenguardiance.blogspot.com dan fromintankitchen.blogspot.com Actually the owner of kitchenguardiance - Yani inspired me on this MACARON. TQ to the MACARONS lurver.

Sebagai permulaan saya kira saya berjaya gak tapi hasilnya belum memuaskan. Saya tidak akan berputus asa dan akan cuba dan terus mencuba.





You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

LIKE US ON FACEBOOK